Тема создана по заказу tork123 Полноценный диск Autodesk 3ds Max 2011 Версия: 2011
Дата выпуска: 2010
Разработчик: Autodesk Inc
Совместимость с Windows 7: полная
Системные требования:
* Процессор Intel® Pentium® 4 с тактовой частотой 1,4 ГГц или аналогичный процессор AMD®
* 2 ГБ оперативной памяти (рекомендуется 4 ГБ)
* 3 ГБ свободного места на жестком диске
* Графический адаптер, поддерживающий Direct3D® 10, Direct3D 9 или OpenGL®
:
в комплекте Формат: ISO
Язык интерфейса: только английский
Описание:
3ds Max 2011 — новая версия популярной программы для 3D-моделирования, анимации и рендеринга. 3ds Max включает в себя высокопроизводительные инструменты, необходимые для создания зрелищных кинофильмов и телевизионных заставок, современных компьютерных игр и презентационных материалов. Программа позволяет быстро создавать реалистичные персонажи, удачные спецэффекты, захватывающие компьютерные игры, а также высококачественные фильмы и телепрограммы. Усовершенствованные наборы инструментов позволяют формировать 3D окружение в соответствии с вашими потребностями, легко управлять сложными сценами и использовать все преимущества возросшей функциональной совместимости и поддержки интегрированного процесса разработки.Русификатор настоятельно рекомендую НЕ ставить - официальной локализации на русский язык для 3ds Max нет. Так что русификация будет отстойная. Переводят, обычно, люди, которые вообще не разбираются в 3D. Таким образом вам будет очень проблематично делать какие нибудь уроки из-за несостыковок в терминологии.
3ds Max отлично ставится на Windows 7 (x32 или x64). http://youtube.com/watch?v=ZwHJgfdOFDw&feature=player_embedded#!
Ключевые возможности в Autodesk 3ds Max 2011* Slate – новый основанный на нодах редактор, ускоряющий просмотр и доработку всех компонентов материалов.
* Quicksilver hardware renderer – новый многопоточный визуализатор, использующий одновременно центральный процессор и графический ускоритель компьютора. В Autodesk обещают ускорение рендера в 10 раз, по сравнению с традиционными методами визуализации.
* Возможность просматривать материалы и карты текстур прямо во вьюпортах без необходимости повторной визуализации.
* Расширенный набор инструментов Extended Graphite modeling and Viewport Canvas для 3D и 2D рисования текстур прямо в окнах проекций.
* Возможность локально редактировать референсные объекты без разбиения.
* 3ds Max Composite – полностью обновленный, high dynamic range (HDR) – совместимый компоузер, основанный на технологии Autodesk Toxik.
Подробнее о возможностях 3ds Max 2011:» Управление данными и сценами
» Создание параметрических органических форм и объектов
» Полигональное моделирование и текстурирование
» Инструменты полигонального моделирования
» Сабдив-поверхности и сглаживание полигонов
» Инструменты оптимизации
» Наложение и редактирование текстур
» Моделирование сплайнов
» Анимация по ключевым кадрам
» Анимационные контроллеры
» Ограниченная анимация
» Анимация по сценариям и выражениям
» Анимация по модификаторам
» Анимация персонажей
» Анимация двуногих персонажей
» Наборы анимационных ресурсов
» Нелинейный анимационный микшер движений
» Хранилище параметров
» Захват движения
» Моделирование и наложение текстур
» Динамика твердых и мягких тел (Reactor)
» Визуальные эффекты на основе одежды
» Просмотр, редактирование и смешивание кэшей
» Расширяемая встроенная система частиц
» Комбинированный рендеринг
» Управление рендерингом и создание специальных эффектов
» Моделирование материалов
» Управление процессом рендеринга
» Поддержка форматов 3DS, AI, DDF, DEM, DWG, DXF, OBJ, PRJ, SHP, STL, TRC, VW, WRL, WRZ и многих других
» Использование подключаемых модулей
***************************************************
Autodesk
3ds Max 2011 software offers compelling new techniques for creating and texturing models, animating characters, and producing high-quality images. Incorporating tools that accelerate everyday workflows, 3ds Max 2011 software helps significantly increase productivity for both individuals and collaborating teams working on games, visual effects, and television productions. Artists can focus on creativity, and have the freedom to iteratively refine their work to maximize the quality of their final output in the least amount of time.
Slate Material EditorEasily visualize and edit material component relationships with Slate, a new node-based material editor that helps significantly improve workflow and productivity for artists creating and editing complex material networks. The intuitive schematic framework is engineered to handle the vast numbers of materials required by today’s demanding productions.
Quicksilver Hardware RendererCreate high-fidelity pre-visualizations, animatics, and games-related marketing materials in less time with Quicksilver, an innovative new hardware renderer that helps produce high-quality images at incredible speeds. This new multi-threaded rendering engine utilizes both the CPU and the GPU, and supports alpha and z-buffer render elements; depth-of-field; motion blur; dynamic reflections; area, photometric, ambient occlusion, and indirect lighting effects along with precision adaptive shadow maps; and the ability to render at larger-than-screen resolutions.
Local Edits to ContainersCollaborate more efficiently with significantly enhanced workflows for Containers that enable users to layer local edits non-destructively on top of referenced content. Meet tight deadlines by working in parallel: while one user iteratively edits unlocked aspects of the container, another can continue to refine the underlying data. Multiple users can contribute changes to different elements of the same container at once, while simultaneous edits to the same component are prevented.
Modeling and Texturing EnhancementsAccelerate modeling and texturing tasks with new tools that extend the Graphite modeling and Viewport Canvas toolsets: a revised toolset for 3D painting and editing textures within the viewport; the ability to paint with object brushes to create geometry within a scene; a new brush interface for editing UVW coordinates; and an interactive tool for extending edge loops.
Viewport Display of 3ds Max Materials
Develop and refine scenes in a high-fidelity interactive display environment—without the constant need to re-render— with the new ability to view most 3ds Max texture maps and materials in the viewport. Modelers and animators can make interactive decisions in a context that more closely matches the final output, helping reduce errors and enhance the creative storytelling process.
3ds Max CompositeEnhance rendered passes and incorporate them into live action footage with 3ds Max Composite: a fully-featured, high-performance, HDR-capable compositor, based on technology from Autodesk® Toxik® software. The 3ds Max Composite toolset incorporates keying, color correction, tracking, camera mapping, raster and vector paint, spline-based warping, motion blur, depth of field, and tools to support stereoscopic productions.
In-Context Direct Manipulation UISave time when modeling and maintain focus on the creative task at hand with a new in-context user interface (UI) for polygon modeling tools that eliminates unnecessary mouse movement away from the model. Modelers can interactively manipulate properties, enter values directly at the point of interest in the viewport, and preview results prior to committing changes.
CAT IntegrationMore easily create and manage characters, and layer, load, save, remap, and mirror animations with the Character Animation Toolkit (CAT). Now fully integrated into 3ds Max, CAT provides an out-of-the-box advanced rigging and animation system. With its approachable, flexible toolset, animators can use default settings in CAT to help achieve high-quality results in less time—or completely customize rigs to include arbitrary morphology, embedded custom behaviors, and procedural controllers for more demanding character set-ups.
Ribbon CustomizationMaximize the usable workspace and focus on the features that matter most for specialized workflows with customizable Ribbon layouts. Create and store personalized UI configurations that include frequently-used action items and macro scripts, and toggle the display of these configurations with the touch of a hotkey or button.
Формат: RAR (непрерывный с информацией для восстановления)
Размер: 2.93 Gb + 1.63 Gb
1
Вам необходимо
ЗАРЕГИСТРИРОВАТЬСЯ НА ФОРУМЕ, чтобы скачать файл.
2
Вам необходимо
ЗАРЕГИСТРИРОВАТЬСЯ НА ФОРУМЕ, чтобы скачать файл.